van Steenis nv

Smart Selling Skills 3 – Verkooptraining – “Commercieel Telefoneren”

Vaststelling:

Aan de telefoon missen we onze non-verbale slagkracht. Dit kunnen we enkel compenseren door een extra goede voorbereiding, doordachtere argumentering, sterkere listening skills, sneller to-the-point komen en eenduidigere afspraken maken. Alleen de allerbesten scoren immers aan de telefoon even goed als face-to-face.

Resultaat:

Alle bedrijfsmedewerkers zullen na deze sessie op een uniforme en professionele manier de telefoon hanteren. Commerciële medewerkers leren er zowel om inkomende gesprekken om te zetten in orders en binnenkomende bestellingen op te drijven, als om via uitgaande gesprekken afspraken te maken voor zichzelf of hun collega’s van de buitendienst en aan televerkoop te doen.

Programma:

• professioneel en commercieel telefoneren
• opvolging van mailings en commerciële acties
• offerteopvolging
• telefonisch afspraken maken & televerkoop
• klachtenopvang en -behandeling
• customer care
• inbound & outbound calls